dijous, 2 de juliol del 2015

Lluís Baulida, el meu amic, al diari el dimoni.




http://www.eldimoni.com/lluis-baulida-sant-narcis-es-un-barri-cinematografic/

Lluís Baulida: «Sant Narcís és un barri molt cinematogràfic, és un barri magnífic»

JOEL MEDIR I HEREU | Barri de Sant Narcís
Lluís Baulida i Burset és un cineasta del barri de Sant Narcís que després de llicenciar-se en Econòmiques, va fer un màster en direcció i producció cinematogràfica per l’Escuela de Artes Visuales de Madrid. Ha dirigit dos curtmetratges, Els diumenges (2000) i Els matins (2004). Últimament ha dirigit el seu primer llargmetratge: L’assaig(2014). També va conrear el teatre, va ser durant vuit anys cap de producció del FITAG, però ell es considera bàsicament un home de cinema

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada