Els racons no
sempre han de ser un espai físic. Molt cops un grup de gent, uns amics, una
colla, uns veïns, ja formen un racó. Un espai on sentir-se còmode, on poder
passar el temps i com no, fer un dibuix.
Aquest cop va ser
un grup de dibuixant, fantàsticament acollits per en Josep de la Vinyeta, el
celler de l’Alt Empordà mes dibuixat que hi ha.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada