dimecres, 15 de juliol del 2015

un Racò




Els racons no sempre han de ser un espai físic. Molt cops un grup de gent, uns amics, una colla, uns veïns, ja formen un racó. Un espai on sentir-se còmode, on poder passar el temps i com no, fer un dibuix.

Aquest cop va ser un grup de dibuixant, fantàsticament acollits per en Josep de la Vinyeta, el celler de l’Alt Empordà mes dibuixat que hi ha.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada